Flying Blue
Flying Blue
Flying Blue je program lojalnosti avio prijevoznika Air France, KLM i Transavie.
Pri kupovini i realizaciji leta skupljaju se milje koje se dodaju na Flying Blue račun korisnika. One se mogu zamijeniti za niz pogodnosti koje su u ponudi ovisno o broju sakupljenih milja te statusu članstva.
Registracija
Registracija je potpuno besplatna i možete ju obaviti na Flying Blue web stranici, nakon čega dobivate identifikacijski broj računa na kojem se prikupljaju milje.
Skupljanje milja
Nagradne milje se skupljaju pri svakom letu avio prijevoznicima Air France, KLM, na svim zrakoplovnim kompanijama alijanse SkyTeam te na ostalim frequent flyer partnerima. Ukupno, članstvom u Flying Blue programu milje sakupljate na čak 35 avio kompanija.
Prilikom rezervacije potrebno je navesti svoj članski broj na koji će biti evidentiranje milje 24 h nakon obavljenog leta. Broj milja ovisi o cijeni karte kao i razini statusa Flying Blue članstva. Ukoliko imate minimalno dva leta godišnje milje vam se čuvaju neograničeno.
Broj milja koji se dobiva za svaki potrošeni 1 € na nivoima članstva:
- Explorer: 4
- Silver: 6
- Gold: 7
- Platinum: 8
- Flying Blue Ultimate: 9
Prilikom obračuna milja, takse zračih luka se ne uzimaju u obzir, ali se obračunavaju troškovi prijevoza i svih dodatnih usluga koje putnik koristi.
Milje se mogu zaraditi:
- plaćanjem odabira sjedala, sjedala u prednjem dijelu zrakoplova, dva sjedala u istom redu i sjedala na gornjoj palubi zrakoplova
- dokupom a-la-carte menija, korištenjem partnerskih hotela, online trgovina, rent-a-car tvrtki, itd.
Trošenje milja
Skupljene milje mogu se trošiti na avio kartu, promjenu na viši razred putovanja (upgrade), hotelski smještaj, rent-a-car ili kao poklon nekom drugom članu. Također, postoji i opcija dokupa određenog broja milja potrebnih za željenu uslugu.
Kupovina avio karte
Milje se mogu trošiti na kupovinu jednosmjerne ili povratne avio karte na svim letovima avio prijevoznika Air France i KLM, u ekonomskoj, premium ekonomskoj i poslovnoj klasi, do posljednjeg raspoloživog mjesta. Takse i troškovi prijevoza ne mogu se platiti miljama, već gotovinom ili karticom u trenutku kupnje karte.
Dodatne usluge
Milje se mogu zamijeniti za neku od dodatnih usluga: sjedalo u redu s izlazom , a-la-carte menij, dodatni komad predane prtljage, višak prtljage, itd.
Kupnja
Flying Blue članovi mogu trošiti milje na kupovinu putem interneta na web stranicama prijevoznika ili na neki od proizvoda iz ponude Flying Blue online trgovine: https://store.flyingblue.com/
Dobrotvorne svrhe
Sakupljene milje mogu se pokloniti u dobrotvorne svrhe, nekoj od dobrotvornih organizacija na web stranicama Air Francea.
Statusi članstva
U okviru Flying Blue programa postoji mogućnost prelaska na veću razinu članstva ovisno o broju statusnih milja na računu ili bodova (experience points) koji se sakupe u godinudana ovisno o odredištu i razredu prijevoza. Svaki od ovih statusa članstva nosi niz pogodnosti.
Postoje 5 razine članstva
- Explorer – razina koju dobiva svaki novi član; 10 % popusta na prvo plaćanje predane prtljage
- Silver – sa prikupljnih 100 bodova; prioritetna prijava na let, ukrcavanje i prtljaga; 24 sata prije polaska besplatna rezervacija nekih sjedala; besplatan izbor standardnog sjedala, dodatan komad prtljage
- Gold – sa prikupljenih 180 bodova od Silver statusa; pristup salonima poslovnog razreda širom svijeta sa dodatnom osobom, prioritetna prijava, ukrcavanje, iskrcavanje i prtljaga; 72 sata prije polaska besplatna rezervacija nekih sjedala, dodatan komad prtljage
- Platinum – sa prikupljenih 300 bodova od Gold statusa; pristup salonima poslovnog razreda širom svijeta sa dodatnom osobom, besplatna kupnja dodatne usluge za sjedala, prioritetna prijava na let, ukrcavanje, iskrcavanje, prioritetni i dodatan komad prtljage; nakon 10 godina Platinum status postaje stalan, bez potrebe za obnavljanjem
- Flyingblue Ultimate – Ultimate servis dostupan 24/7, pristup salonima poslovnog razreda širom svijeta sa dodatnih 8 osoba, besplatan Skypriority servis za 8 osoba, besplatna kupnja dodatne usluge za sjedala, prioritetna prijava na let, ukrcavanje, iskrcavanje, prioritetni i dodatan komad prtljage; Platinum servis dostupan 24/7, nakon 10 godina Platinum status postaje stalan, bez potrebe za obnavljanjem.
Više o statusnim miljama potražite na linku: